Kyllä meni mulla ja papalla naamavärkki totiseks, kun mami nousi ylös -tai nousi ja nousi, miten sen ottaa. Sen niska-hartiajuttu on niin kipee, että pää ei käänny. Mitenhän se meinaa ajaa autoo ton kanssa? Koko auto ensin vinoon kaistojen väliin ja sitten "Hyps" toiselle kaistalle?

Onneks mulla on semmonen häkki lainassa, jossa häkissä paranee väkisin. Mä laitan mamman sinne ja lähden pappan kaa kartsalle. Onneks tää lääketiede on niin helppoo! Mä annan sille vaiks Tikrun sinne, kunhan se pääsee kuivaajasta. Olin vahingosa haalannut sen pihalle ja krämppämami huomas vasta tänään sen. Yö oli kyllä muuten palkitseva. Tässä yks taidonnäyte. Ton telineen on tehnyt mun edesmennyt vaarini. Saa Jukka-eno paikata - täähän on selvästi Aflechtien onkelma. Ei mun.

Näissä merkeissä tätä viikkoa eteenpäin! Hyvältä näyttää!