Oon ihan ventti. Mami lähti laittaan saunan pesään tulta ja mä skrivaan pari rivii. Me oltiin perjantaina sovittu naapurissa, että tänään mennään metsälenkille. Mä luulin, että semmoset kolme varttii ja rapiat saan olla vapaana. Ja kakat kanssa! Monta tuntii mentiin. Tässä mä poseeraan naapurin Maijan kanssa. On se aikuinen.

Who is this little girl with me? Must be Maija!

Ne naapurit, Otto ja Maija, on huisin kivoja. Ne viihdyttävät mammaa oikein toden teolla ja saivat sen jopa juoksemaan tänään. Kuva on ainutlaatunen - niitä ei tässä plokissa viljellä normaalisti.

Run, run, running away!

Me tavattiin muitakin koirii, jotka oli retkellä. Toivottavast tän Waxin isäntä ei ota pahakseen, että esittelen mun uuden kaverini. Waxi on hieno mies, neljä vee ja käyttölinjan poikia. Mä haluisin ehkä isona sellaseks. Se on sakemanni ja hirmuisen iso! Siinä ei oo kellään enää nokan koputtamista, kun meitsi sitten sanoo hau.

Lopultakin me tultiin sille grillipaikalle. Olin jo nääntymässä nälkään, mutta sain kalkkunanakkeja (!) ja oikeeta Wilhelmii tai sellasta.  Siellä oli myös yks japaninpystis, jolla oli juoksu. Hahaaa - mä sain nuuskii sitä. Sen isäntä kyllä oli vähän niuho ja sano, että vaikka valkonen olenki, en kelpaa. Se tytsy menee kai ens viikolla jotenki niinku naimisiin. Aikas paljon pienelle pojalle noin yhteen päivään uusii kokemuksii.

Mami sanoo, että ne naapurit on södejä. Ja kyllä ne onkin, kun tykkäävät meitsistä. Sain perjantaina muun muassa irrottaa niiden muovimaton eteisestä. Mä oon tavallaan vähän Remontti-Reiskan sukuu. Tässä ne on södejä.

Nyt mä sitten oon kaputt ja joudun kuulemma suihkuun. Yäk. Mut kyllä mä vähän pahalta haisenkin. Ittenikin mielestä.

Tässä mä oon kaputt.