Jos joku meidän lukijakunnasta (kiitos kaikille - kävijämäärät huikaisevat joskus meidän mammaakin) ei hoksaisi käydä myös SC Kaanaan blogissa, mä laitan tähän linkin ja yhden Markon ottaman kuvan. Mamma ei lakkaa hihittämästä, mikä on aika ällöä, koska mä luulen, että se nauraa mulle. Ihan yksi ylitse muiden on kuva koko SC -jengistä (tosin ilman Nepparii, mutta liika on liikaa mullekin).

Taekwondoo Kaanaan malliin

Mä oon sitten toi brown sugar, jos ei joku sattuis tajuumaan sitä heti. Tämä Vähäheikkilän team on vain hieman alimiehitetty tai paremminkin alinartutettu tällä hetkellä. Toivottavasti mami pitää huolta, että asiaan tulee korjaus. Tai sitten me mennään vaikka Kaisalle ja vuokrataan Aida meidän joukkueeseen. Onkohan siinä tarpeeks mu.. No hyvä on, se juoksi jo mun ikäsenä piisami hampaissaan - kai se on aika hyvä.

Tosin mulla ei ole hajuakaan, miks mami nauro tätä kuvaa ihan vesi silmissä, mut jos se nyt on niin hyvä, niin laitetaan tähän. Se on siis pummattu SC Kaanaan sivuilta.

 

Tunnetun eläinkuvaajan nimi seisoo kuvassa itsessään. Kiitos lainasta, Marko.

Näissä merkeissä, kohti uusia haasteita alkavalla viikolla. Huomenna aloitetaan viemällä pappan auto huoltoon heti aamusta. .