Mä tiedän äidillä on minusta huoli
mutta kurjaa on jos ulkopuoliseksi jää...

...ja äidin silmät on sumeat jo
hän sanoo maailma on vaarojen karikko
se sama maailma siskosi vei
mä sanon viimeisen sanan ja se on EI!

Mä oon funtsinut pari päivää yhtä juttuu ja nyt ehdottelin tässä, että mamma vois ihan hyvin vähän raottaa tota pihaporttia, niin et mä voisin mennä näyttään Ainolle vähän isompii ympyröi kuin nää täällä kotona ja pihalla. Olisin ikäänkuin turvana pikkuiselle ja pitäisin siitä huolen. Kyl Ainon tarttis nähdä vähän maailmaakin.

Olisin ihan varmaan luotettava opas näin isonveikan roolissani. Se kasvattaa nimittäin vastuuntuntoo, sellanen osa.

Ette ikinä usko, mitä mamsku sano! Ihan klaarilla suomenkielellä se sano EI!!! Lisäks se sano, et oon aikas kehveli. Siit mä en tiedä mikä se on. Kahvelin tunnen kyllä, mut en kai mä mikään haarukka oo?

Tyhmä mamma. Sit me vaan taas leikittiin Ainon kans pihalla; mä laitan tähän kuvasarjan tästä päivästä.

 

Josteskin mulla on semmonen olo, että alan jäädä tässä touhussa alakynteen. Onkohan mun päivät villinä ja vapaana jo luetut? Mut ei se mitään, kiva vaan, että on stempperamentsistä seuraa.