No nyt toi mami päästi mut koneelle. On väkrännyt tänkin vehkeen kanssa vaikka mitä ennenkuin nyt taas joteski pelittää. Onneks sillä on semmonen ominaisuus, että jos joku ei onnistu, niin niin kauan yritetään, että onnistuu.

Eilen kävi niin, et jo aamupäivällä käytiin aika pitkä lenkki porukalla. Sit mamma pakkas meidät autoon ja kulman takana huoltiksen pihalla olikin jo Pepe ja Iiro venaamas meitä. Heti arvasin, että rimmattavaks mennään. Noo, ensin oli Iiro nypittävänä, kun se on semmonen turnake. Me oltiin sinä aikana kävelyllä, melkein kaks tuntii! Oli jännää ja me nähtiin peurojakin. Ne haisi aika hyvältä.

Sit oli mun huki, siinäkin meni vaiks kuin kauan. Osaks sen takii, et mun piti sille kivalle trimmaajalle antaa vähän väliä suukko. Se on niiin söpö mimmi! Ja et se osaa olla mun kaa - ei kertaakan hermostunut ja mä olin tietty ihan mallioppilas. Lopuks tuntu siltä, et mä oon ihan alasti. Aika kauheeta.

Ainosta tuli ihan ison tytön näkönen trimmauksesta. Parrat meiltä vietiin mamman pyynnöstä multa kokonaan ja Ainuskalta osaks. On kuulemma liian harva parta! Jo on aikoihin eletty, mun miehekäs olemukseni sai tosi pahasti siipeensä hommasta.

Kun tultiin viiden tunnin reissun jälkeen kotiin, peuhattiin vielä noin verryttelyks autoilun jälkeen pihalla. Täsä pari kuvaa, kun me peuhataan.

Mä näytän Ainolle, että täältä pesee!

Nykyään siitä on jo vastusta eikä sitä voi pyöritellä lumessa niinku lumipalloo. Harmi.

Pureekse vai suukotteleekse? Yäk. Korvakin väärinpäin, vaiks ei oo vielä kesä. Kattois ny vähän!

Musta tuli ehkä viäläkin komeempi kuin mä jo olin. Parta puuttuu, mut mami sano, et se kasvaa nopeesti takasin ja on tuuhee sen jälkeen. Kalju olo kaiken kaikkiaan.

Aino vaan kävi päälle ja sitä piti vähän ojentaa. Kattokaa mun takajalkoja, ne ei oo lumessa ollenkaan. Laitoin siis aikas paljon painovoimaa noihin etutassuihin. Mut se on kova mimmi mustissa liiveissään. Pian sillä varmaan on niittipanta ja harrikka alla. Jos toi meno jatkuu, mut ei mamma varmaan kahta harrikkatapausta perheessä salli ja mistä semmonen Mini-HD edes hankittais? No, pappa keksii kyllä jotain! Mä oon joteski pehmompi, niinku kuvasta näkyy ;o)

Tänään aamulla meillä oli kivaa, mutta siitä ehkä myöhemmin. Me oltiin nimittäin kylässä mulle ihan tutussa paikassa, mut Ainokainen oli vasta toista kertaa siellä.