Toi meidän onneton kakara meni ja loukkas oikeen takajalkansa! Nyt se on häkkihoidossa ja mikä pahinta, me ei päästä ulos yhdessä. Mokoma kohelo.

Jos mä oon pihalla, niin Ainu on sisällä ja taas päinvastoin. Kyllä sekin ulos pääsee, mut vaan ilman mua. Mitä siitäkin tulee? Ei mitään kovin hyvää varmaankaan. Olis niiiin kiva vähän ravata pihalla, kun on näin kivat ilmatkin. Ainon ekat lämpöset ilmat. Ja vähänkö hatuttaa olla sisällä, kun Aino on ulkona.

Tänään mä kuiteski kävin poliisilaitoksella! Eiks oo hienoo? Poliisilaitoksen täti tuli yli tiskin rapsuttaan mua. Se oli kiva ihminen. Ite asiassa, me haettiin vaan mamman passi, kun se meinaa lähtee johonki. Kurjaa, mut onneks me varmaan syödään papparan kanssa pelkkää makkaraa sinä aikana! Voi olla kivaakin.

Mamma ei saa siirrettyy tähän yhtään kuvaa. Joku selain ei pelitä. Nyt se lupas vaihtaa selainta ja tuuppaa tähän jonku kuvan, jos se onnistuu. Sit tulee EDIT.

Onnistui! EDIT: Tässä me saadaan olla yhdessä, kun ollaan ihan poikki kummatkin. Välillä täytyy olla sitä läheisyyden tunnetta, oli jalka sitten missä kunnossa tahansa! Sanon minä.