Me päästettiin mami katteleen meille autoo, mä en toivonut muuta kuin että se olis sininen. Arvatkaa oliko! Ei - nyt meille tulee kirkkaan punanen likkojen auto ihan ton pissiksen takii. Sopii kuulemma kaulapantaan... Vähänkö ottaa päähän. Ehkä mä pääsen isin autolla välillä liikkeelle, että on edes jotain vähän miehekkäämpää kehissä. Musta on muutenkin tullut ippän poika, nukunkin sen kaljam.. eikun mahaa vasten öisin ja sillä on käsi turvallisesti mun ympäri! Onneks se tuli kotiin reissultaan, olin noitten kahen nart.. eiku "tyttelin" kanssa jo ihan hättää helisemässä.

Niin, se meidän kahden auto on kuulemma tän näkönen, mut punanen. Heti kysyin, et onks siin edessä etusumuvalot kans, ettei eksytä sumussa. No ei ooo tietenkään! Kuis meiän käy kun eksytään sumupilveen? Kysyn vaan.

Mä en tunne muuta kun kurajalanjäljen, joka on koiraperäinen, mutta tällä on joku tosi snadi hiilijalanjälki - saa nähdä, saanks siitä hajuvainuu ollenkaan. Oon kyllä aika hyvä siinä hommassa.

Meitä ei taas kuvata yhtään, kun on sateista ja valo ei oikein riitä. Katotaas, oisko joku vanhempi kuva lukijoitten silmänruuaks. Mami sanoo, et parsonin niskakuva on liikkis. Kui?