Tänään on tapahtunu ihan hirveesti kaikenlaista! Mut mä otan kermat päältä ja kerron siitä, kun meille tuli kaks Salukii ja yks Portugalin Pondengo käymään.  Niit salukei mä vähän vierastin, kun ne oli aika isoja, mut se Portugalin Nuppu oli IHANA! Siis mä rakastuin siihen kertaheitolla!

Täs kuvas näkyy, ku mä tavallaan rakastuin. Sit me leikittiin. Onks se vaiks jotain esileikkii sit? Jatkoleikist mä en enää sillee välitäkään, mut nää esijutut on tosi ihanii.

Eiks ihan selvästi näy, et Nuppukin tykkää musta? Jämäkkä mimmi se on muuten; ei sille kande mennä ryppyilemään. Pieni, mutta pippurinen. Sellasist mä tykkään just.

Ja ai, miten se haisi hyvältä. Me koirat ei tuoksuta; me haistaan. Joko hyväl tai pahal!  Tossa alla me herkistellään vähän. Onneks Aino oli sisällä, ettei se nähny. Ois voinu pikkumuidu saada aikas hepulin!

Sit mä löysin semmosen huomenlahjan. Ai, eiks se ookaan sitä - no hyvä, ihan tavallinen keppi sitten. Mutta yritin kyl tehdä vaikutuksen Nuppeliin.

Sitten me vaan juostiin ja oli kivaa! Jännää nähdä, koska me taas tavataan. Tervetuloo vaan Moa & Co.! Ihan koska vaan ja ens kerralla vois irrota vaikka kaffet.

Tänään tapahtu kaikkee muutakin mukavaa, mutten mä nyt tuo niitä kuvia. Huomenna vaiks.