Joku ehkä muistaa mun koulukaverini Leevin. Me aina kulettiin yhdessä kouluun ja takasin! Tänään me käytiin mamin kanssa hakemassa Leevi ja Eeva meille käymään!

Kuulinkin sitte, että Leevi on lauantaina tulossa meille yökylään. Ihquu! Mamma ja Eeva halus tsekata, millanen lauma meistä tulee sitten. Ja hyvä tuli! Mä kun oon aina tykänny Leevistä ja se taas tykkäs Ainosta ja musta. Erityisesti Ainosta. 

Onneks Ainuli ei ollut niin kiinnostunut - oisin voinut hermostuu. Enemmän me hermostuttiin, kun Aino istu mamien kanssa kaffepöydässä. Mä en saanut hypätä sinne ja Leevi ei oikein päässy, koska sillä on erilaiset jalat kuin meillä. Joteski lyhyemmät.

Sit me vasta tajuttiin, että se Eeva vasta ihana ihminen on ja me järkättiin suukottelukilpailu sille. Kuka pusii parhaiten ja kuka selviytyy voittajana! Noo, vaatimaton luonteeni estää mua sanomasta, kuka voitti.

Tässä Aino Ahne-Aflecht on ekana, mä oon vielä tokana ja Leevi aika kohteliaana miehenä jättäytyi vähän taaemmas, meillä kun oli kotikenttäetu. Sitten mä päätin, että NYT tämä poika näyttää ja selviydyin tietty voittajana pelistä.

Haha! Toi oli helppo nakki !  Vielä kun ottaa huomioon, että musta on joskus sanottu, etten oo kiinnostunut ihmisistä ja oon kontaktia välttävä. Ainuskan taas, joka on ihan sikapusuahne , sanottiin olevan erittäin arka vieraita kohtaan. Joo-o! Eevankin tapas tänään eka kertaa ja oli niin arka, että!  Mut tietty, Eeva on ihan omaa luokkaansa!

Lopuks me vaan pyöriteltiin Ainoo ympäri pihaa. Se tuntuu tykkäävän siitä. Ja Leevi Ainosta. Veikkaan, et se mamman kotiinmenokyydissäkin vielä välkytteli sydämenkuvia silmissään. Jospa se tietäis pääsevänsä lauantaina meille oikein yökylään. Voi tulla mammalle lyhyt yö!

Aino selvis hommasta kuiteskin kunniansa säilyttäneenä ja muutenkin kovin itteensä tyytyväisenä. Sil on hyvä ote jannuihin, vaiks mä olisin kyllä sen henkilökohtasena konsulttina jo neuvonu muutamassa kohtaa ärähtämään!