Paaljon onneea vaan, paaljon onnea vaan!

Aino täyttää tänään 1 v.! Ei ikinä uskois, mutta kyllä mä sille silti toivotan onnea. On siitä tullut mulle tosirakas sisko!

Tossa kuvassa se on just tullut meille. Otti heti lurupuun ja lähti liikkeelle. Se oli niin reissussa rähjääntynyt (me haettiin se mamman kaa meille), että annoin sen pitää luunsa.

Tänään se kuulemma saa herkkuruokaa (meen sitte heti kytikselle, kai sitä muutkin synttärinviettäjät saa?) ja extra-annoksen mummolaa. Siellä se saa keksiä.

Kiva, Ainuli, että oot olemassa - ilman sua mulla ei ois mitään retuutettavaa! Pitkää ikää ja mamikin toivottaa koko Barba -pentueelle samaa! Terkkuja Jämsään!

EDIT:

Juhlinta jatkuu ja täytyy sanoo, että ihan odotan huhtikuuta, jolloin mulla on kans synttäri. Me päätettiin päättää kesäkausi ja grillattiin synttäriryynärit pihalla.

Mjam! Mutta ensin me leikittiin ihan upeat syntsyleikit! Tossa alla näkyy, miten me leikittiin!

Mua jotenkin tanssitutti, oli kiva vetää pystypainii. Nyt kun toi Ainuli on jo vuoden vanha, se osaa leikkii ihan eri tavalla. Siitä on vastusta niinsanotusti!

Tämä on se osio "kielari". Kieli keskellä suuta joka tapauksessa molemmilla. Toisella meistä jopa kaks!

Alakuvassa sankaritar vaanii.

Ja tässä se hyökkää!

Hyi, miten se irvistelee mulle. Vaiks oon niin kiltti sille. Kuten alla näkyy.

Lopuks Ainuli (ja määki ihan vähän) saatiin sitä ryynärii. Tässä meidän päiväsankkeri on ihan onnesta soikeena!