Siis mä en nuku enää! Kuulin, että ihan huomenissa meille tulee uus serkku ja se on kai UROS! Apuuva! Mitä mä teen, kun tohon ihan omaiseksi tulee toinen ärrieri? Olen pulassa.

Aino tyhmeliini vaan naureskelee ja on tyytyväinen, että ihailijakerho todennäkösesti kasvaa. Sekin vielä!

Mamma kopsas nämä kuvat ilman lupaa kasvattajan sivuilta, huomenna se saa varmaan selkäänsä! Haha! Sit mua vielä kiusataan eikä kerrota, onko se Fortuna Hunter, Fast Catcher vai Free Soul! Mamman mielestä niillä on kaikilla ihan erilaiset, mutta kauniit päät. Höh.

Voi että! Yhtäältä on aika jännääkin, että jengi kasvaa, mutta toisaalta, mun asemani Jukka-enon maailmassa taitaa järkkyä pahasti! Ohhoh, miten tästä selvitään. Joojoo, Aino, naura vaan - ei tässä oo mitään nauramista!

Nyt sillä naperolla on jo talvitakki, sadetakki, huomioliivi, valjaita moneks vuodeks, peti, taluttimia, pantoja ja ihan vaikka mitä! Kun mä tulin, mulla oli vaaleenpunanen panta, jonka sain Susalta. Epistä! Näistä kuulemma kiitos menee Nepille, Marille ja Susalle ja pikkasen mullekin.

Muuten, mun onneni tuntien se serkku on toi Fortuna Hunter! Vois olla kivakin metsästellä tollasen urhon kanssa! Katsotaan, mitä tästä tulee. Mamma varmaan kertoo huomenna mulle, vaikken noutokeikalle mukaan pääsekään.