Mun papi väittää, että

(a+b) toiseen = a toiseen + 2ab+b toiseen. Oon ehdottomasti eri mieltä ja meinaan, että kun mamin kaa ollan koulussa me opitaan taitoja, joista on HYÖTYÄ! Onks tää ratkaisematon yhtälö? Oon kuullu sellasista. 

Me mentiin sen Tuijan kurssille taas eilen ja kun sain siellä hypätä auton takaa ulos, olin jo ihan täpinöissäni, koska  tunsin paikan. Mä en oo semmonen jätkä, joka  ylitykkää lääppimisestä, mutta kyllä se Tuija ja mami siellä aika hyvin pitää mua hyvänäkin. Aino on siinä toista maata, se hyppää syliin ja antaa paijata. Tyhmät ihmiset sortuu lääppiin sitä, kun se on muka liikkis.

Eilen me pääasiassa opeteltiin kestoa eli sitä, että jos menee käskyn alla maahan, siellä sitten myös pysytään. Mamin piti päättää ite namitiheys "lukemalla" mua. Hyvin se luki ja tiheetä oli! Pysyin jo aika kauan "maahan" -asennossa, vaikka se Hessu -setteri häiksäs ihan niskan takana. Me jotenkin vedetään niitä hesandereita mukanamme. Mami kun yrittää aina mennä paikkaan missä olis vähemmän häiriöö, niin kaikki muutkin tulevat sinne. Hassua. Toisaalta, kovien jätkien kova koulu. Antaa hessujen haukkua!

Meillä oli kivaa ja kotimatkalla Virusmäentieltä olin ennen Köydenpunojankatuu unten mailla ja ihan harmitti, että piti hypätä autosta ulos, kun tultiin kotiin. Mami sanoo tosta kuvasta, että mun selkä ei oo okke. Taas mennään Herpolan Ninalle. Vaiks uimaan? Se OLIS KIVAA!

Odotan jo ens viikon torstaita, että päästään hallille. Siellä on lämmintä ja kivoja kavereita. Ei pal tartte paleltuu!

Nyt lähestyy Ainonkin toko. Jukupliut, kun pääsis kattoon.