Oli sitte tavallisen tylsä sunnuntai! Mammasta ei ollu oikein mihinkään, kun se hääräs kaikkee muuta mut ei leikkiny meiän kans ja papisku oli ekaks poissa jossain.

Me vaan Ainon kans reenattiin synkroonissaoloa eli sama suunta tassuille ja nenuille. Aika hyvin meni kyllä.

Mami lupas yhelle mun virtuaalikaverille, semmosel Eiccalle kuvan siitä, kun oon Jussi-paidassani, niin sen verran sitten oltiin lenkillä, et saatin pari kuvaa. Tossa mä siis komeilen paidassa - ole hyvä Eicca!

Kuvassa mun takana näkyy mun pieni, valkonen talo, jota nyt kuiteski asuttaa koko meidän lauma.  Mut vielä yks kuva Eiccalle ja faneille.

Iltapäivällä mamma alko kattoon Ainon silmäripsii. Ne on aina olleet  pitkät, mutta nyt ne alkaa olla ihan Tuksu-tasoo (IS tänään).

Niitä sit ei voi eikä saa nyppii. Mitä niille tehdään, kun se likka ei kohta enää näe mitään pelkiltä ripsiltään. Onkohan sillä joku hormoonijuttu? Noi ei oo kulmakarvoi, vaan ihan oikeita ripsiä! Huhhuh.

Mä vietin vihreetä hetkee tossa sohvan selkänojalla, joka tavallisesti on Ainon paikka.

Iltapäiväkaffella kävi yks Marja-Liisa, joka oli selkeesti koiraihminen, me tykättiin siitä erityisen paljon ja Aino vielä erityisen paljon sen laukusta. Pölli sieltä namia ittelleen ja sai aikaan melkosen haloon. Sillä ML:llä on vähän eri kaliiperin koiria, jotain leonperkejä, joita mä oon kyllä nähnykin, kun oltiin ohituskursseilla viime vuonna. Mä ohitin ne nopeesti sillon, on ne niin isoja. Ne leonperkit oli statisteina kurssilla ja Ainokin tuntee ne.