Outoja täällä tapahtuu ja mun mielikuvitus varmaan laukkaa ihan omia aikojaan! Mamsku hävis tänään piiiitkäks aikaa eikä me päästy mukaan. En ees minä, vaikka olen sentään tämmönen handyandy! Menen siis kätsysti mukana enkä juuri häiritse; ainakaan omasta mielestäni.

Sit kun äips lopulta tuli himbeen, sen pöksynlahkeet haisi Aapolta!! Siis Aapolta. Eli ei ottanu mua mukaan, vaiks oli käynyt "serkkulassa".  Ettei se vaaaan tykkää, että Aapo on kiltimpi kuin mä? Taas taitaa olla ryhtiliikkeen aika, ettei se vaan käy ja vaihda mua johonki labbikseen. Huolettaa sekin, et kuka mut vaihdossa huolis :(

Eilen kyllä pistettiin ranttaliks Otson kaa! Vaiks oli niin kuuma, me jaksettiin ravata ihan hassuina. Ekaks oli äksiisit enon kanssa. Pelkäsin, että Otso tottelee paremmin ja siks en totellut ollenkaan. Niinku näkyy, mutta kyllä Otsokin fuskaa - ei sen peppu oikeesti oo maassa.

Sit mun oli pakko uskoo ja istuu. Harmitti niin, että meni korva nurinpäin.

Äkseerauksen jälkeen me lähdettiin meneen. Mamma oli kuvaavinaan, mutta teki tämmösen piilokuvan. Varmaan ihan tarkotuksella - hehe! Montako koiraa näkyy kuvassa?

Otso on kova poika juokseen, mutta sillä taitaa olla lämpösempi rotsi, kun sen tuli niin kuuma.

Mä olin vievinäni sit sen risbeen, mut me mentii välillä iha sekasi ja mä jahtasinki Otsoo rispii suussa. Ei sitä aina muista tollasii järjestyksii.

Otsukka hiippailee mumskun pionien takaa. Kyllä mä sen heti kyl huomasin, en vaan reakoinu.

Lopuks mä poseerasin vähän mamin mieliks.

Melkein käy sääliks toi Aino, kun se ei pääse mukaan vielä moneen viikkoon! Se on kuulemma se koiranaisen osa semmonen.