Viimeks, kun mä näin parsonal trainer Isan, sain siltä läksiäisiks lahjan. Ihan uskomatonta, mä luulin hajottavani sen heti alkumetreillä, mutta sitäpä ei saakaan rikki! Se on niinku pieni rukpypallo.

Mamsku kuvas tänään, kun mä leikin sen kanssa pihalla. Siis sen lelun.

Se Rugbypallo putos multa meidän vesialtaaseen. Varmaan siks, kun se on viälä niin uus!

Ei se kyllä mikään ongelma ollut, tein huimapäisen sukelluksen altaaseen ja noudin sen rukpyn.

Ja taas mentiin! Ainon oli liian kuuma ja se oli niin väsynyt aamuisesta sieniretkestään, että se oli jäänyt sisälle koisaan. Ilman mammaa sisällä!! Se oli jotain ihan uutta meille.

Ne oli ottanut sieniretkikuviikin, mut ne ei ollut kovin hyvii. Tässä Aino yrittää harrastaa kalliokiipeilyä.

Ei siitä ton pallonmallisen peppulin kanssa mitään ollut tullut, alas vaan ja maata jalkojen alle - se on Jämsän likoille se turvallisin vaihtoehto. Oli ne saaneet niitä kantsujakin jonkin verran.

Sitten meillä olikin i.p. hajuerottelureenit. Tein virheettömät suoritukset kahdella purkilla (toisessa sieniä, toinen tyhjä); varmaan noin 15 toistoo peräkkäin.

Sit mä menin lepäämään ja Ainolle laitettiin omat purkit. Sekin pärjäs hyvin, mut mamin kanssa funtsittiin, että meniköhän se säkällä. Testataan pian uudestaan. Mä saan sitten kolmannen purkin. Aino junnaa vielä kahta. Se kun on ihan keltanokka nois hommis viälä.