Toi plunta tarkotti tietty paljo lunta, mutku mul oli niin kiire, kun kerrankin pääsin taas koneelle. Mulla on yli viikon vanhoja kuvia jemma -nimises paikas ja nyt ne rätkästään kaikki tänne. Mamskulla on kattokaas sapuskat uunissa ja se kyttää sinne uuniin ihanku jotain jännää leffaa! Se sit jaksaa! Onneks faija tekee meittien sapuskat nykysin. Ne menee vähäks aikaa pannulle, sit ne jäähtyy ja sit ne syödään. Se on suoraviivasta, mulle sopivaa valmisteluu. Saas nähdä, mikä alkaa kun pappuli lähtee taas duuniin! Ikävä tulee sitä, se on selvä, mutta ruakahuallosta ollaan hualissaan - Aikku varsinki!

Apout yli viikko sit meil oli kisat pihalla - oikeestaan monetki mutta mammarazzi ei ollu kun kerran mukana kameroineen.



Tossa yläkuvassa mä hämäsin Ainoo, sillä meni kurvi suoraks ja tuolla se jarruttelee takana! Haha, joillain tää ralli on hallinnassa, joillain ei!




Mä yritin sit lepytellä sitä, kun sitä otti päähän, mut sit se vaan uhitteli mulle - limanen likka (lainaan tän sarjakuvan Lassilta).


Mut sitte siirrytään tähän päivään ja uuteen tuttavuuteen heart !

Oltiin pihalla ja Aino, joka ei oo mikään hyppykuningatar (paitsi, jos sitä ei jänskätä), hyppäs kopin katolle eka kertaa omin neuvoin (ainaski melkein, papi oli vähän tehny lumivallia lähelle). Ai että se oli leuhka, kunnes me tajuttiin, että meidän ja naapurin välisellä aidalla on jotain ihka uutta!



Siellä oli meidän uus vauvanaapuri, joka eka kertaa ihan selvästi halus tutustuu meihin.


Me ollaan aina pidetty koiranpentuja söpöinä, mut kyllä tollanen ihmisenpentu on jotain ihan ylivetoo!

Me mielisteltiin sitä ihan hirveesti, et se oppis tykkään meistä! Tossa alakuvassa me mielistellään.



Sit mä lähdin omille teilleni, ku mä oon niinku villi ja vapaa! Muksut on muksuja ja mä oon oikeestaan jo aikuinen.



Aikku meni vielä kopin katolle näyttään, että kyllä tää homma on hallussa ja sit mentiin koisaan sisälle. Mä olin nimittäin tänään jo synttärikutsuillakin ja sain vaikka mitä hyvää siellä ja me mamin kaa kävelitiin sinne ja takasi vaiks oltais päästy papsukan kyydissäkin. Mä oon hieno synttärivieras ja kalkkunaleike on hyvää mun mielestä!



Hieno päivä ja nyt ootellaan pappan safkoi!