Uskokaa mua, oisin kyl kirjottanut aiemmin plokiin, mutku äips on niin paljon poissa, se sulkee aina mun tietsikan siks aikaa eli mä en oo päässyt nettiin!

Mä täytän ens kuussa sitten kome vuotta eli olen jo iso äijä! Aika hienoo. Tänään mami sano kyllä, että se vie mut lääkärintarkastukseen, kun oon tullut miehen ikään. Se on hölmöä, mutta eläinlääkäritäti on niin kiva, että meen sinne kyllä melko mieluustikin. Hiplattavaks.

Mä selaan nyt vähän kuvia tuolta mamman kalleriasta, josko siellä olis julkaisukelposii kuvii. Juu, tossa oli lumipyrypäivä ja mamma kyllästy meihin ja nosti koko lelulaatikon kaapista. Oltiin me ihan äimänä vähän aikaa.



Sitten yks ilta tällä
viikolla mamma oli koko illan eläinhoitolalla (se haisee aina ihan toisilta eläimiltä, kun se tulee - kamalaa) ja ippä sano, että meidän pitää siivota jälkemme. No me ruvettiin heti siivoomaan. Tossa alakuvassa me ollaan toimeliaina.



Mami oli tosi ilonen kun se tuli ja me oltiin oltu ahkerii. Tollaiset puuhat väsyttää, seuraavana aamuna me lenkin jälkeen vaan köllötettiin aamuauringossa. Aino siinä kuiskii mun korvaani jotain.



Sitten eilen mä tein elämäni tähänastisista uroteoista sen kaikkein tyhmimmän. Mä en pysty ees kertoon sitä tässä, mutta Tapiolle lähetämme koko porukka terveisiä ja toivotaan että nähdään joskus paremmissa merkeissä.