Olin sitten erkkareissa stadissa. Aamuvarhain Varamamma ja Varapappa hakivat mut ja eiku nokka kohti  Helsinskiä! Mamman edit - siis kohti Hyvinkäätä.  Arvasin, että mamilla on kauhee ikävä mua, mutta se kävi kus... eiku ulkoiluttamassa Nemon ja Kinon. Oma papparakin lähti taas kohti uusia seikkaiiuja, että siinä oli mammalla ihmettelemistä. Mamma haluu laajentaa meidän pusuveikkojen aluetta ja sanoi Kinon päihittävän mut melkein mennen tullen - ainakin Kaanaalla ja ehkä koko Resolandiassa. Kinolle kun kuulemma sanoo pusi-pusi, niin se on heti sylkyssä suukottelemassa. Ilmankos se on niinn symppis jätkä!

Kaikki tietty haluaa kuulla, miten mun kävi siellä kehässä. Täältä pesee: "Maskuliini urospentu (ylläri!), jolla kauniit mittasuhteet, hyvä pää (enks mä oo aina sanonu?) ja ilme, oikea purenta. - suuret hampaat (varokaa, pienihampaiset!!), hyvä kaula (jeees!) ja runko tasapainoisesti kulmautunut, miellyttävä käytös (mammaaaa!!!), hyvä hännän kiinnitys, liikkuu hyvin, tällä hetkellä löytyi valitettavasti vain yksi kives!."

Mammat sanoo, että kyllä se toinenkin sieltä putkahtaa vielä. Kai se sitten  Noi sulkulausekkeet on sitten mun omaa käsialaa, jos joku ei sattunut arvaamaan.

Olin taas nälkäinen ja janoinen kotiin tultuani, koska en syö, juo enkä pisi, kun ollaan reissun päällä. Sen olen päättänyt.

Elinalle ja Markolle kuitenkin kiitos kaikesta vaivasta! Halit Kaanaalle . Kuvia tulee, kun tulee. Mamma lupas editoida, kun saadaan kuvat.

Ai niin, mun Sika oli kokenut ihmeparantumisen poissaollessani. Sen jostain saama viilto on parannettu ja nyt se röhkii taas. Tällä kertaa mun Sian hoitsu oli tehnyt tarkempaa työtä ja sillä on vähän niinku panta kaulassa. Ihq.

Huomenna uudet kujeet! Ei oo kuulemma paljon ohjelmaa. Mummolass tekis mieli käydä. Keksejä...