Kun me odotettiin Neppejä tänne, me otettiin pieni juoksukilpailu Ainon kaa. Mä annoin sille ihan vähän tasotusta, kun se on niin snadi.

Nepin mukana oli sitten Tofi. Aluks me morjensteltiin vähän rajusti ja meille tuppas tuleen sanomista, kun Tofi ei ois päästänyt mua emäntänsä lähelle. Näytin sille sitten, kuka tässä huushollissa määrää - toistaiseksi.

Tässä Tofi osoittaa myötämielisyyttä nuuhkimalla otsaani. En ollut ihan tyytyväinen tilanteeseen. Se oli ihanku joku pussais sua poskelle, kun sä oot oikein vihanen. Menee pohja pois hyvältä kiukulta.

Sitten oli mun vuoro. Kattelin sen vattan alle ja tein nopeat vertailut.

Jostain syystä mut laitettiin aika pian kaltereitten taakse ja sain vaan kattella, kun Tofi ja Aino tutustuu toisiinsa. Vähänkö otti aivoon! Mun söpö nassu näkyy tuolla ristikon takana. Höh, kuinka tyhmää.

Lopuks vielä yks lähikuvampi Tofista. Ooonhan se nätti poika, mutku mä...

Hieno lauantai, nyt ollaan torkkuiltu vaan niin väsyinä. Jännittää sunnuntai, mitähän tapahtuu?