Siis mä olen unohtanu kertoa yhen kaamean jutun eiliseltä ja se on se, että meidät vietiin kaatosateessa jollekin vastaanotolle. Piti kuulemma rokottaa! Kammottava ajatuskin! Ainolla oli kuiteski vähän pakko ja mamma halus mulle kennelyskärokotuksen ja muutenkin rimmata rokotusajankohdat samoiks.

Siellä oli tosi kiva lekuritäti, se nauratti mammaa ja nauro Ainoo. Tiätenki, kun se Aino antaa vaikka pistään nenuunsa piikin, jos vaan saa namii. Sit se tätskä tutki meidät muutekin ja totes, että ihannepainossa ollaan ja lihaksia olisi vaikka muille jakaa! Mä olen kyllä aika könsikäs, kun painan yli yheksän kiloo. Aino vetelee kilon vähemmän, mut se onki aika snadi.

Loppujen lopuks, se rokotus ei sattunu yhtään ja olis mua harmittanu, jos en Ainon jälkeen ois päässy siihen pöydälle. Olin oikein miesmäinen ja charmantti sille piikkitädille. Nuolasinkin kai siinä tohinassa sitä nenuun.

Tää kuva näyttää siltä, että ollaan vähän pihalla, mut ei me olla. Sisällä ollaan.