Paul Leonard Newman (26. tammikuuta1925 Shaker Heights, Ohio, Yhdysvallat26. syyskuuta2008 Westport, Connecticut, Yhdysvallat[1]) oli yhdysvaltalainen näyttelijä, elokuvaohjaaja, yrittäjä ja kilpa-autoilija.

Joteski mulle tuli tänään semmonen olo, et mulla on ollut sielujen sukulainen jossain Jenkeissä. Paul Newman! Kattokaas tätä:

Mun mielestä Paulissa on sitä samaa miehekkyyttä kuin minussakin. Kattokaas vaikka tätä kuvaa, jonka pappa tänään otti.

Oon sitten aika komeessa kunnossa ja ihmettelen vaan, miks toi pikkumimmi tunkee mun lähelleni koko ajan. Mut tietty, ulkonäkö hämää.

Ei toi mamma osaa mua vieläkään ohjata niin, että olisin niinku paulnewman, mutta ollaan jo vähän menossa sinne päin. Sitten se Aino päätti, että hänhän varastaa tämän show'n ja siihen kuuluvat namit. Voivoi! Sekun jotuu vielä viikon odottamaan rimmiin pääsyä. Josko sen ponin peppu ja lökäpöksyt sitten vähän keventäisivät sen olemusta!

 

Kivaa meillä on kuiteski ollut. Tänään tuli kurssiohjelma Ainollekin netistä! Hahhahhaaa! Siitä vaan, nuori neiti, tokoilemaan!

Me ollaan varmaan aika ihania. Luulisin.