Lauantaina mami päätti lähteä kavereiden kans kulttuurikierrokselle, joka olikin sitten muodostunut yhdestä taidemuseosta ja yhdestä pullosta chileläistä. Hirveen hyvää hirvee oli tarjolla ollut ja siikaa. Ottiks vähä pattiin, kun me ei päästä semmosiin paikkohin, me parsonit.

Tässä on kuva Taikkarin aulasta. Se on upee rakennus, mä oon kiertänyt sen ulkopuolelta.

Tässä on Arja-tätsky, pitelee Greta Dahlströmin museolle lahjoittamaa kahvaa. Hieno! Vaiks on tätikin kyllä.

Ei ollut kovin pitkä retki mammalla, noi meidän ulkoilutusvälit pitää sitä kaidalla tiellä!

Muuten tänne kuuluu kummia! Aino täräytti tollasen kuvan plokiin vietäväks. Eieieiei! Sillä on oma possu, jolla se leikkii vain, jos mä oon jossain muissa hommissa. Röyhkeydellä siis ei oo rajaa - mä haluun ton sian! Mut en saa sitä.

Mut hahaa, Aikun nassusta näkyy, ettei se uskalla leikkii posunsa kanssa, koska mä voin koska tahansa tulla kotiin. Joudun ite tyytymään mamin vanttuuseen, jonka onneksi löysin.

Tällä viikolla ei oo mitään erityistä ohjelmaakaan - sais tulla vähän reeniä kehiin, niin ei olis ihan näin hiljasta meillä.