Moitsut, kaikki mahdolliset frendit!

Meillä on hirvee kiire ja Aino on vähän pipi. Siks me huikataan vaan kuluneen viikon kuvia näytille ja osoitetaan olevamme vielä ihan kunnon ärrierejä.  Allaolevassa kuvassa on Ainon ja mamin saalista. Pääsinhän minäkin reissuun pari kertaa tällä viikolla. *etsii kuvia*

Tässä on MUN ja äipän saalista. Joka päivä jotain, joka saa isin levottomaksi syödessään. Miks ihmeessä?

Tässä mä olin menossa uimaan hakeeksani kepin vedestä, mutta onneks Otsukka hoiti asian ja mä nappasin sen kepin vasta, kun se oli hakenut sen. Alimmaises kuvas näkyy, miten Otsukka sulautuu väreiltään maastoon. Siinä on Jukka-enolle haastetta, kunnes tulee talvi ja lumi ja haaste siirtyy mun porukoille.

Viikonloppuna tulee varmaan uusia tarinoita - toivotaan, että jotain kivaa tapahtuu!